کلیه مدارس دولتی و غیردولتی آذربایجان شرقی از اول مهرماه تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: پیرو مصوبه جلسه ۳۱ شهریور۹۹ ستاد مبارزه با بیماری کرونای آذربایجان شرقی، بدین وسیله به اطلاع کلیه مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس استان می‌رساند مصوبه ستاد مذکور برای همه مدارس در استان قابل اجرا است.

بر اساس این مصوبه در همه مدارس دولتی و غیردولتی از امروز سه شنبه اول مهرماه تا ۱۴مهرماه آموزش برای دانش آموزان به شکل غیرحضوری خواهد بود.

ضمنا به لحاظ اینکه اجرای امور مربوط به آموزش غیرحضوری منوط به هماهنگی و حضور مدیران و عوامل اجرایی در مدرسه است مدیران و عوامل اجرایی در طول هفته در مدارس حضور خواهند داشت.

هماهنگی امور و اقدام به موقع و رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی در همه حوزه‌ها مورد انتظار است.

لاری سخنگوی وزارت بهداشت هم روند شیوع کرونا را در آذربایجان شرقی بسیار نگران کننده دانست و گفت: این استان همچنان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یا یه بار مدارسو تعطیل کنید یا یبار باز کنید اخه این چه وضعیتیه؟
از یه طرف قرمز بودن استان از یه طرف مدیران مینگن همه باید بیان مگه اختیاری نیس؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۹:۴۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
اخه این چه نوع اندیشه ایست اموزش که اختیاری بود هر هرکلاس 5الی7نفر حضور داشتن این رو جناب استاندار تعطیل اعلام کردن ولی قهوه خانه ها پارک ها رستوران ها باز هستن فقط مشکل اموزشه در این کشور اموزش باید تعطیل بشه برای چی دانش اموزان هم در کوچه بازی میکنن یا اخر هفته با خانواده به گردش سفر میرون شما دست اینها رو هم باز کذاشتین اخه این استاندار واقعا اندیشه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
مگه مدیران و معاونان آدم نیستن
مادر من فشار خون داره
اکثر همکارانش گرفتن کرونا
واقعا برای این مسولین متاسفم
آخرین اخبار