نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت:به برکت خون شهدا و تلاش جوانان تبدیل تهدیدها به فرصت همانند دفاع مقدس متوقف نشده است.

افتتاح سدنعمت آباد در دیارسیدجمال نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران همانند دوران دفاع مقدس که تهدیدها به فرصت تبدیل شد، سازندگی و بالندگی این مملکت به برکت خون شهدا و جوانان متوقف نشده استسرمدی، نماینده اسدآباد در خانه ملت  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهار داشت:افتتاح سدنعمت آباد در دیارسیدجمال نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران همانند دوران دفاع مقدس که تهدیدها به فرصت تبدیل شد، سازندگی و بالندگی این مملکت به برکت خون شهدا و جوانان متوقف نشده است.

او افزود: امروز هم با وجود این همه فشارهای تحریم ظالمانه از سوی استکبار جهانی به رهبری صهیونیسم ، آهنگ توسعه، تولید، بالندگی و زنده بودن مردم به کوری چشم دشمنان ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد : اگر چه آغاز ساخت و افتتاح سد نعمت آباد اسدآباد به درازا کشید، اما بهره برداری از این سد گام مهمی در جهت  آبادی و توسعه شهرستان به شمار می رود.

سرمدی ابرازداشت:اسد آباد و برخی روستاها به لحاظ آب شرب مشکلاتی دارند و در ایام پیک مصرف شاهد قطعی آب هستیم و باید استفاده بخشی از آب سد دبرای تامین آب شرب مناطقی که مشکل دارند در نظر گرفته شود .

او در ادامه با اشاره به اینکه اسدآباد به عنوان قطب حمل و نقل غرب کشور و کشاورزی استان  مشکلات انباشته ای از گذشته دارد ، بیان کرد:اعتقاد داریم که با تعامل سازنده با دولت مردان صادق و زحمتکش بسیاری از مشکلات شهرستان اسدآباد برطرف می شود.

سرمدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :دیار سید جمال دیاری کهن و دیرین است  مردم شهید پرور و رشید  این دیار بیش از ۴۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.