۱۵۰ ورزشکار در مسابقه مجازی قهرمانی رشته های رزمی شرکت کردند

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه گفت: در مسابقه قهرمانی رشته های رزمی استان ۱۵۰ ورزشکار کلیپ‌هایی یک دقیقه‌ای از تمرینات خود برای ما ارسال کردند و پس از داوری کلیپ ها، نفرات برتر انتخاب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منوچهر حاتمی رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه به تداوم شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع پیدا کرده هفت ماه می‌گذرد و در این مدت فعالیت رشته‌های رزمی هم به واسطه پربرخورد بودن آن‌ها تعطیل بوده است.

او افزود: با اشاره به تعطیلی هفت ماهه رشته‌های رزمی، گفت: تداوم این وضعیت افت سطح فنی و کیفی رشته‌های رزمی را بدنبال خواهد داشت و از این بابت نگرانیم.

او بیان کرد: با ادامه دار بودن این وضعیت، اخیرا هیات تلاش کرد تا با برگزاری مسابقات قهرمانی استان به شکل مجازی ورزشکاران رشته‌های زیرمجموعه هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی را در سطح قابل قبولی از آمادگی نگه دارد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی کرمانشاه افزود: در این مسابقات که طی روز‌های گذشته به اتمام رسید حدود ۱۵۰ ورزشکار کلیپ‌هایی یک دقیقه‌ای از تمرینات خود برای ما ارسال کردند و پس از داوری کلیپ ها، نفرات برتر انتخاب شدند.

حاتمی یادآور شد: البته بستری فراهم کرده‌ایم که قهرمانان هر کدام از رشته‌ها و سبک‌های زیرمجموعه بتوانند با رعایت فاصله اجتماعی دو متری تمرینات خود را تنها بصورت "شادو" در سالن اختصاصی هیات ادامه دهند که آن هم به دلیل اینکه مبارزه‌ای با حریف واقعی صورت نمی‌گیرد، نمی‌تواند ورزشکار را در سطح قابل قبولی از آمادگی نگه دارد.

او افزود: آنطور که پیش بینی شده، بیماری کرونا فعلا ادامه خواهد داشت و شاید تا سال آینده هم طول بکشد که با این وضعیت رشته‌های رزمی در آینده به چالش‌هایی دچار می‌شوند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه در ادامه از تقسیم استان به چهار منطقه رشته‌های رزمی خبرداد و اظهار کرد: طی روز‌های گذشته با نظر اعضای هیات رئیسه و شورای فنی هیات، تصمیم به تقسیم استان به چهار منطقه رشته‌های رزمی گرفتیم.

او تاکید کرد: طبق این تقسیم بندی شهرستان‌های روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی در یک گروه به مرکزیت روانسر، شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در یک گروه به مرکزیت اسلام آبادغرب، شهرستان‌های کنگاور، هرسین، صحنه و سنقر در یک گروه به مرکزیت کنگاور و شهرستان کرمانشاه نیز به تنهایی در یک گروه قرار خواهند گرفت.

حاتمی اضافه کرد: از این پس براساس این تقسیم بندی رقابت‌های قهرمانی استان و لیگ‌های استانی ابتدا در سطح هر منطقه، سپس در سطح مناطق و در نهایت در سطح استانی برگزار خواهد شد.

او افزود: همچنین اگر بخواهیم دوره‌های مربیگری و داوری را برگزار کنیم، برای هر منطقه جداگانه این دوره‌ها را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی در پایان بیان کرد: در کنار سایر مزیت‌ها، هدف اصلی از اجرای این طرح راحتی ورزشکاران شهرستان‌های مختلف بود، چرا که برای برگزاری هر مسابقه و دوره‌ای مجبور بودند مسافتی طولانی را تا کرمانشاه طی کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار