فنونی زاده: پرسپولیس زورش به الدحیل نرسید/‌ ای اف سی نمی‌خواهد تیم‌های ایرانی صعود کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم الدحیل توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست این تیم برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد: تیم پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای در ۲۰ دقیقه اول بازی داشت  و چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد، اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند فرصت‌ها را به گل تبدیل کنند. در نیمه دوم بازی، تیم الدحیل روی یک اشتباه و خطای خلیل زاده صاحب پنالتی شد و به گل رسید.  

او ادامه داد: به نظرم از بازیکنی همانند شجاع خلیل زاده بعید بود که چنین اشتباهی را مرتکب شود. او باید جسارت می‌کرد و مانع حرکت حریف نمی‌شد در آن صورت شاید توپ به بیرون از زمین می‌رفت و خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نمی‌کرد. ما در ۲۰ دقیقه پایانی بازی فشار مضاعفی به حریف آوردیم، اما در نهایت شکست خوردیم.  

تیم پرسپولیس بدون حرف و حدیث باید صعودش را قطعی کند

فنونی زاده بیان کرد: تیم پرسپولیس در بازی پایانی نیاز مبرم به پیروزی دارد و  بازیکنان باید با انگیزه مضاعف به مصاف شارجه امارات بروند تا با کسب ۳ امتیاز بازی به  مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. تیم‌های عربی تبانی می‌کنند و پرسپولیس باید برای کسب  پیروزی برابر حریف اماراتی قرار بگیرد تا بدون حرف و حدیث صعودش را قطعی کند.  

پیشکسوت پرسپولیس گفت: عطیه بازیکن الدحیل نیم ساعت مانده به بازی از سوی‌ ای اف سی بخشیده شد و این موضوع نشان می‌دهد که مسئولان AFC نمی‌خواهند تیم‌های ایرانی از گروه خود صعود کنند. به هر حال صعود ما دست خودمان است.

خطای خلیل زاده بر روی بازیکن الدحیل مشخص بود 

او درباره اینکه داور به درستی برای الدحیل پنالتی اعلام کرد، بیان کرد: به هر حال  بازیکنان پرسپولیس نسبت به اعلام ضربه پنالتی اعتراضی نکردند و خطای خلیل زاده بر روی بازیکن الدحیل  مشخص بود. این بازیکن باید توپ را رها می‌کرد.

فنونی زاده در پایان گفت: با وجود اینکه خلیل زاده ضربه پنالتی به حریف قطری داد، اما به نظرم او بهترین بازیکن این بازی بود. بازیکنان پرسپولیس در طول ۹۰ دقیقه باید تمرکز خود را در بازی با شارجه امارات  حفظ کنند.


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
در ایران هم بدون کمک بابامسعود ،فدراسیون فوتبال ، داور و کمک داورها ، کمیته های مختببلف فدراسیون ، زورش به هیچ تیمی نمی رسد.
آخرین اخبار