معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران:

هیچ ایستگاه مترویی بدون مناسب سازی افتتاح نمی‌شود

هاشمی گفت: مناسب سازی در تهران احترام به جانبازان و معلولین است و هیچ ایستگاه مترویی بدون مناسب سازی افتتاح نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به روز جهانی بدون خودرو گفت:امروز کار نمادینی بود که رخ داد. میخواهیم مردم را به این سمت هدایت کنیم که از دوچرخه استفاده کنند.

وی ادامه داد:امسال پانصد کیلومتر زیر ساخت در دستور کار است مسیر‌هایی برای دوچرخه و دوچرخه سواری آماده کرده ایم. ۲۲ نقطه را به عنوان پیاده راه مشخص کرده ایم.

هاشمی افزود: به هر حال اگر بخواهیم نگاه انسان محوری و احترام به مردم را دستور کار قرار دهیم راه زیادی را در پیش داریم و امیدواریم این شروعی باشد برای شهر‌های دیگر و مردم بتواند از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: خوشحالیم که امروز به موزه صلح آمدیم جایی که جا داشت به جانبازان این هفته دفاع مقدس را تبریک بگوییم. هرگونه مناسب سازی در تهران انجام شود احترام به جانبازان و معلولین است. هیچ ایستگاه مترویی بدون مناسب سازی افتتاح نمی‌شود معابری که مشکلات عبور و دید برای معلولان داشته باشد مناسب سازی می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود:در حال اجرای طرح ها و برنامه هایی برای مناسب سازی هستیم که این طرح  برای دوچرخه سواری، ترافیک و از همه مهم‌تر برای پیاده روی آسان مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید

تابلوی نامرئی «ورود معلولان ممنوع» مقابل شورای شهر

دو برابر شدن استفاده از دوچرخه همزمان با پیک دوم کرونا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار