فراهم شدن امکان تعمیر همزمان ۸ فروند شناور در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در سرسره و محوطه تعمیراتی بندر شهید رجایی، امکان تعمیر همزمان ۸ فروند شناور شامل ۲ فروند یدک کش و ۶ فروند شناور کوچک در این مجتمع بندری فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:به منظور حفظ و ارتقای توان عملیاتی بنادر کشور برای نخستین بار و به طور همزمان عملیات داگینگ دو فروند شناور یدک کش در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی انجام و تعمیرات اساسی زیر آبی این دو فروند شناور از روز گذشته آغاز شد.

محمدی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده کار تعمیر شناور هدایت ۳ اعزامی از بندر بوشهر طی دو هفته و شناور عاشورا متعلق به بندر شهید رجایی طی چهار هفته به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


او گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در سرسره و محوطه تعمیراتی بندر شهید رجایی، امکان تعمیر همزمان ۸ فروند شناور شامل ۲ فروند یدک کش و ۶ فروند شناور کوچک در این مجتمع بندری فراهم شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ فروند شناور در سرسره و محوطه تعمیراتی بندر شهید رجایی تعمیر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار