حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر افزایش یافت

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر ابلاغ شد.

حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر بیان کرد: از آنجایی که نیروی انسانی در شهرداری‌ها عامل اصلی و تأثیرگذار در توسعه شهر، اداره مطلوب شهر، پاسخ به انتظارات مردم، تامین درآمد‌های پایدار و… محسوب می‌شود، پس یکی از اولویت‌های اصلی حوزه کاری وزارت کشور سعی و تلاش برای رفع مشکلات چندین ساله منابع انسانی شهرداری‌ها بوده است.

او در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران  ادامه داد: دولت در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۹۸ با افزایش ۳۰ درصدی فوق العاده جذب شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها موافقت کرد.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که با افزایش حقوق کارکنان دستگاه‌های دولتی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، شکاف میان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی بار دیگر افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید

تعداد اعضای بازداشت‌شده شورای شهر بوشهر به ۴ نفر رسید


بردستانی تاکید کرد: از این رو با توجه به اهمیت موضوع، در انتهای سال ۹۸ پیشنهاد‌های جدید مبنی بر افزایش فوق العاده جذب، برقراری فوق العاده خاص و افزایش فوق العاده بدی آب و هوا، محرومیت از تسهیلات زندگی و محل خدمت شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور به سازمان امور اداری و استخدامی کشور منعکس و این موضوعات پس از اقدامات کارشناسی به تایید رسید.

او عنوان کرد: به موجب مصوبه هیئت وزیران، اعتبار موردنیاز افزایش‌های موضوع این تصویب نامه از محل اعتبارات پیش بینی شده از محل منابع داخلی شهرداری‌های مربوط تامین می‌شود.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: نقش مهم کارکنان شهرداری‌ها در توسعه و پیشرفت شهر‌ها غیر قابل انکار است و امیدوار هستیم با بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران، شاهد تلاش بیشتر این عزیزان در راستای عمران و آبادانی و زیباسازی شهر‌های استان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.