تکرار یک ادعا؛

انگلیس: از برجام قویا حمایت می‌کنیم

نمایندگی انگلیس در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد لندن از توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگی انگلیس در سازمان‌های بین‌المللی در وین حمایت ادعایی این کشور از توافق هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

معاون پارلمانی وزیر کار انگلیس در جریان سخنرانی در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر نقش اساسی آژانس در اجرای پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای به عنوان سنگ بنای صلح و امنیت بین المللی، حمایت انگلیس از برجام را یادآور شد.

این مقام دولت انگلیس افزود پس از خروج از اتحادیه اروپا، انگلیس همچنان به پادمان‌های هسته‌ای متعهد است و توافق نامه دوجانبه جدید ما با آژانس این را تضمین می‌کند. انگلیس با اطمینان از سازگاری با چالش‌های جدید، از تقویت رویکرد پادمان جهانی حمایت می‌کند. من از همه کشور‌ها می‌خواهم پروتکل الحاقی را تصویب کنند.

معاون پارلمانی وزیر کار انگلیس گفت انگلیس به شدت از برجام حمایت می‌کند و با توجه به اهمیت آن در عدم گسترش سلاح‌های هسته‌ای و امنیت، برای حفظ توافق سخت تلاش می‌کند.

این مقام دولت لندن در ادامه با نادیده انگاشتن بدعهدی مقامات اروپا در خصوص توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ مدعی شد انگلیس از ایران می‌خواهد که به تعهدات خود تحت برجام عمل کند و ما از مدیرکل بخاطر تعهد در نظارت بر این توافق نامه سپاسگزاریم.

گفتنی است تاکید دوباره لندن بر حمایت از توافق هسته‌ای ایران، پس از دور تازه تحریم‌های واشنگتن علیه تهران در راستای واقعی جلوه دادن ادعای فعال سازی مکانیسم ماشه از سوی آمریکا اعلام شد.

آمریکا پس از ناتوانی در تصویب قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، مدعی استفاده از مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تمامی تحریم‌ها علیه تهران است. اتحادیه اروپا پیش از این اعلام کرده بود که آمریکا نمی‌تواند با توسل به مکانیسم ماشه، تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را فعال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
انگلیس فقط از برجام یک طرفه حمایت می کند مرگ بر امریکا و انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۰۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
این هم از مکر روباه پیر استعمار یکی نیست بگوید ایران خود داوطلبانهNPT را پذیرفته و در باقی ماندن و یا خارج شدن آن هیچ منعی ندارد باز انگلیس دو پهلو جبهه گرفتن خودش را آغاز کرد.....................
-
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
گول این روباه مکار رونخورین
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
از کدام برجام کدام معاهده شما که به هیچ کدام از ان عمل نکردید و نمیکنید و فقط ماهستیم که به ان عمل می کنیم
آخرین اخبار