آستراخان مقصد مناسبی برای صادرات خواهد بود

استاندار مازندران در نشست با سرکنسول ایران در آستراخان با مناسب دانستن این استان برای صادرات، زمینه فعالیت‌های بیشتر تاجران مازندرانی را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در نشست با سرکنسول ایران در آستراخان با بیان اینکه دستور دولت برای استان‌های مرزی ایجاد مراودات بیشتر با استان‌های همجوار است، گفت: بخشی از وظایف اقتصادی وزارت امور خارجه با وجود بحث تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، ایجاد بستر‌های لازم برای ارتباطات بیشتر بین استان‌های نزدیک و همجوار کشور‌های همسایه است.

او افزود: آستراخان با وجود بندر و موقعیت اقتصادی مناسب می‌تواند یکی از مقاصد قابل توجه برای ارتباط با استان‌هایی مثل مازندران گیلان و گلستان باشد.

حسین زادگان گفت: امروز میزبان آقای کوچکیان که به زودی به عنوان سرکنسول آستراخان مستقر خواهد شد، بودیم که قرار شد با رفع موانع و ایجاد بستر‌های لازم بخش خصوصی حضوری فعالانه‌تر در این استان داشته باشند.
 
او افزود:  بزرگترین مشکل محصولات تولیدی نبود بسته بندی و برند مناسب است که سعی بر این است هرچه زودتر این مشکل بر طرف شده و با راه افتادن پایانه صادراتی و بازاریابی صحیح که سر کنسول قول آن را دادند، ارتباط تجار استان با استراخان بیشتر خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از بحث‌های جلسه امروز بررسی تفاهم نامه‌های قبلی و دلایل اجرایی نشدن آنها بود، گفت: ظرفیت‌های صادراتی را در یک بسته تقدیم آقای کوچکیان شده تا ایشان به محض استقرار در آستراخان، با اطلاعات کامل توانمندی‌های مازندران را معرفی کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار