تعیین مهلت برای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت:مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ فقط ۴ روز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ فقط ۴ روز است، گفت: زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ از روز چهارشنبه ۲ مهر تا شنبه ۵ مهر است.

او با بیان اینکه در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته شماره رسید ۱۵رقمی از سوی سیستم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، افزود: در صورتی که در زمان ثبت نام، اعلام علاقه مندی به رشته‌های با آزمون دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صورت نگرفته است با پرداخت ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان از طریق درگاه سازمان سنجش می‌توان نسبت به اعلام علاقه مندی به رشته‌های مورد نظر اقدام کرد.

نظری خطاب به داوطلبان ادامه داد: در صورتی که در کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی شده اید، در این مرحله با پرداخت هزینه مربوط به علاقه مندی به رشته‌های این دانشگاه‌ها به مبلغ ۹ هزار و ۳۰۰ از طریق درگاه سازمان می‌توانید اعلام علاقه مندی خود را اعلام کنید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: سامانه انتخاب رشته مجازی از تاریخ ۲ مهرماه از طریق درگاه سازمان سنجش قابل استفاده از سوی متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

نظری افزود: متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی (به جز متقاضیان چهار رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی (www.azmoon.org) مراجعه کنند.

او گفت: انتخاب رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امسال در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش باید وارد شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: در صورت انتخاب رشته دوره روزانه و قبولی در آن، تحت هیچ شرایطی حق شرکت در آزمون سراسری سال آینده برای انتخاب رشته‌های روزانه را نخواهید داشت. متقاضیانی که در سهمیه ثبت نامی خود مغایرتی مشاهده می‌کنند لازم است تا تاریخ ۲مهرماه به ارگان‌های مربوطه مراجعه و نسبت به حل مساله سهمیه خود اقدام کنند.

نظری افزود: متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت در سوابق تحصیلی خود لازم است تا تاریخ ۲ مهرماه به منطقه آموزش و پرورش شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار