اجرای عملیات گازرسانی به ۷ روستای بخش هیر شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: عملیات گازرسانی و نصب علمک به ۷ روستای بخش هیر در شهرستان اردبیل اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های هیر و آرالو گفت: عملیات گاز رسانی ونصب علمک در ۷ روستای شهرستان اردبیل اجرایی می‌شود و روستای حفظ آباد هیر یکی از این روستا‌ها بوده و گازرسانی به این روستا اجرایی می‌شود.

او از ساماندهی ۱/۵ کیلومتر از جاده اصلی آرالو خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این جاده آغاز می‌شود و نقش اساسی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: اهالی آرالو و قصابان این منطقه همکاری بسیار خوبی در جمع آوری کشتارگاه‌های غیر مجاز و هدایت کشتار به کشتارگاه صنعتی داشته اند که در این زمینه قدردانی می‌کنیم و این قصابان مطالباتی هم دارند که قرار شد در جلسه‌ای این مطالبات بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شود.

امامی یگانه از راه اندازی شبکه آب شرب روستای خلیل آباد با اعتبار ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: مطالعات تامین آب شرب روستا انجام و مشکلات آب شرب این روستا حل می‌شود.

او تصریح کرد: در عملیات سنگ فرش روستای حفظ آباد با مشارکت خیرین و اهالی و اقدامات قابل توجهی انجام شده است و در کل شهرستان اردبیل ۷ میلیارد تومان برای آسفالت و سنگ فرش معابر و کوچه‌های روستایی هزینه شده و می‌شود.

فرماندار اردبیل از اختصاص ۶ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش هیر خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.