آغاز موج سوم کرونا در استان بوشهر دور از انتظار نیست

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر استان بوشهر بابیان اینکه وضعیت انفجاری در عرصه شیوع کرونا ندارد گفت: با توجه به وضعیت استان‌های همسایه آغاز موج سوم کرونا در این استان دور از انتظار نیست.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۰ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری تاکید کرد: یک نفر از همشهریانمان روز جمعه ۱۴ شهریور، یک نفر روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور و یک نفر نیز روز یکشنبه ۳۰ شهریور  فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

او افزود: موارد فوت شده در رده سنی ۴۷ تا ۸۲ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا و بیماری مزمن خونی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید

حفظ امنیت روانی جامعه خط قرمز حوزه سلامت/ سرقت دارو در ‏بیمارستان برازجان از اساس صحیح نبود


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۱ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و ۹۴۱ بوده است.

دکتر کشمیری عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده استان بوشهر وضعیت انفجاری در عرصه شیوع کرونا ندارد ولی با توجه به وضعیت استان‌های همسایه آغاز موج سوم کرونا در این استان دور از انتظار نیست.

او با تاکید بر رعایت همه‌جانبه در پیشگیری از شیوع و انتقال کرونا گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود امکان دارد از پیک سوم کرونا در شش ماه پیشرو رد شویم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با هشدار در شکل‌گیری موج سوم کرونا در فصل پاییز بیان کرد: موج سوم ابتلا به کرونا در حال شکل‌گیری است که باید با رعایت ضوابط بهداشتی از ابتلا به آن در همه سطوح جامعه پیشگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.