دیدار امام جمعه دزفول با رزمنده و جانباز دفاع مقدس

امام جمعه دزفول به همراه مدیر هیئت رزمندگان و رئیس بنیاد شهید با رزمنده پیشکسوت و جانباز سرافراز دفاع مقدس سید سعید مرتضوی دیدار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت دزفول هفته دفاع مقدس امام جمعه دزفول به همراه مدیر هیئت رزمندگان و رئیس بنیاد شهید با رزمنده پیشکسوت و جانباز سرافراز دفاع مقدس سید سعید مرتضوی دیدار کردند.

 این دیدار به نیابت از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس شهرستان دزفول به جهت تکریم و تقدیر از این رزمنده جانباز انجام گرفت.

سید سعید مرتضوی متولد ۱۳۴۵ در سال ۵۹ با سن کم (۱۴ سالگی) در جبهه پدافندی صالح مشتط حضور پیدا کرد اولین عملیات آفندی ایشان طریق القدس با گردان بلال که تا سال ۶۱ در تمامی ماموریت‌های گردان بلال حضور پیدا می کند از عملیات والفجر یک تا خیبر و تا انتهای سال ۶۲ بعنوان پیک تیپ ۲ شرکت کرد.

او از عملیات بدر تا عملیات والفجر ۸ در گردان بلال نقش آفرینی کرد و از سال ۶۵ به واحد طرح عملیات لشکر میرود و تا پایان جنگ در تمام ماُموریت‌های لشکر ۷ حضرت ولیعصر (عج) به نبرد با دشمن بعثی می پردازد.

مرتضوی به عنوان بسیجی دارای ۵۷ ماه حضور در جبهه نبرد با ۳۵درصد جانبازی که در عملیات‌های طریق القدس، والفجر مقدماتی و والفجر ۸ براثر موج انفجار و تیر به پا و کتف مجروح می شود

انتهای پیام/م. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.