ترامپ: بایدن برای پوشاندن جراحی پلاستیکی که انجام داده است، ماسک میزند!

رئیس‌جمهور آمریکا رعایت یکی از مهمترین دستورالعمل‌های مقابله با کرونا از سوی رقیب دموکرات خود را مورد تمسخر قرار داد و او را به انجام جراحی پلاستیک متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ ماسک زدن رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ را در طول همه گیری ویروس کرونا را به تمسخر گرفت و دلیل آن را اعلام کرد.

رئیس جمهور آمریکا در جمع هوادارانش در پیتسبورگ، ایالت پنسیلوانیا گفت: جو بایدن برای پوشاندن جراحی پلاستیکی که انجام داده است، ماسک میزند. من همواره گفتم اگر او قرار است که آن را بپوشاند، چرا اینهمه پول صرف این جراحی کرده است.

ترامپ که خود به ندرت در طول همه گیری ویروس کرونا با ماسک دیده شد، با لحنی طعنه آمیز گفت: بایدن دوست دارد که ماسک بزند چه در میان مردم باشد و چه در ۱۰۰ یاردی نزدیکترین فرد. او در حالی که نزدیکترین فرد با او ۱۰۰ یارد فاصله دارد با ماسک دیده می‌شود.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه با به سخره گرفتن یکی از مهمترین دستورالعمل‌های اصلی مقابله با ویروس کرونا که به تائید کارشناسان و متخصصان بخش سلامت رسیده، با لعنی تمسخرآمیز احتمال ماسک زدن بایدن در مناظره انتخاباتی با خود را زیر سوال برد. ترامپ گفت: آیا در حالیکه تنها من و او بر روی سن هستیم، او می‌خواهد ماسک بزند؟

ترامپ در ادامه مدعی شد که هر جا که ضرورت داشته باشد از ماسک استفاده می‌کند و دلیل ماسک زدن مرتب بایدن را این دانست که اینکار باعث می‌شود او احساس راحتی بیشتری کند.

رئیس جمهور آمریکا اوایل این ماه نیز در سخنرانی در جمع حامیان خود در پنسیلوانیا بار دیگر ماسک زدن بایدن را به سخره گرفت و گفت آیا تا به حال کسی را دیده اند که به اندازه بایدن ماسک دوست داشته باشد.

در ۴ اکتبر ۲۰۰۸ یک جراح پلاستیک در منهتن به روزنامه نیویورک پست گفت به نظر او معاون رئیس جمهور وقت نوعی جراحی پلاستیک لیفت پلک داشته است.

رئیس جمهور آمریکا در حالی رقیب دموکرات خود را برای پوشیدن ماسک به تمسخر می‌گیرد که با توجه به ناشناخته بودن ویروس کرونا، سرعت و قدرت بالای شیوع آن و نیز نااطمینانی از کشف واکسن موثر، تمامی کارشناسان بهداشتی و پزشکی در سراسر دنیا ماسک زدن را اولین و مهمترین راه مقابله با این بیماری مرگبار می‌دانند.

ترامپ و بایدن قرار است هفته آینده اولین مناظره انتخاباتی خود را پیش از انتخابات سوم نوامبر برگزار کنند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار