اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی با افتتاح طرح چپگرد صدرا

رییس سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: طرح چپگرد به طول هزار متر، مسیر دسترسی جاده صدرا به سمت شیراز را تامین می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن نعمت اللهی رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: با بهره برداری از طرح چپگرد صدرا، اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی درآینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

او با بیان اینکه طرح چپگرد صدرا در خروجی شهر صدرا واقع شده است، افزود: این طرح به طول هزار متر، مسیر دسترسی جاده صدرا به سمت شیراز را تامین می‌کند.

نعمت اللهی با اشاره به شروع طرح از رمپ واقع در باند غربی جاده صدرا، ادامه داد: این طرح با یک پل پیش تنیده به طول ۶۰۰ متر که تعداد ۱۳ دهانه دارد و از روی زیرگذر گلستان عبور کرده است.

او ادامه داد: از ویژگی‌های مهم این طرح دهانه ۷۵ متری در قوس روی زیرگذر گلستان است که در ارتفاع ۱۶ متری از سطح زمین زیر گذر قرار گرفته است.

امیر اکبری مدیر طرح چپگرد صدرا نیز از اجرای عملیات شبانه روزی طرح یاد کرد و اظهار داشت: در شیفت روز ۸۰ نفر و در شیفت شب ۴۰ نفر در طرح در حال فعالیت هستند.

وی ترافیک مربوط به ورودی غربی و خروجی غرب شیراز درزیر گذر گلستان را از مشکلات اساسی این طرح برشمرد و ادامه داد: به دلیل اینکه امکان قطع ترافیک وجود ندارد طرح با مشکلات و سختی‌های خاصی برای اجرای دهانه وسط که در بیشترین ارتفاع قرار گرفته ایجاد کرد.

مدیر طرح چپگرد صدرا یکی از دلایل دیگر تاخیر در اجرای پروژه را وجود موانعی از قبیل تاسیسات فیبر نوری و لوله‌های گاز در مسیر اجرای طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار