تصفیه خانه آب خلخال تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از تلاش شبانه روزی عوامل مختلف شرکت برای بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بازدید از خط انتقال آبرسانی، تصفیه خانه در حال احداث آب شرب و سد بفراجرد خلخال از تلاش شبانه روزی عوامل مختلف شرکت برای بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال تا پایان امسال خبر داد.

او با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی این پروژه تصریح کرد: همت و تلاش تمامی عوامل پروژه و مهندسان و کارشناسان بخش آب برای برخورداری مردم شریف خلخال از آب شرب بهداشتی و پایدار می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه کار احداث تصفیه خانه و نصب تجهیزات مربوطه با تمام توان ادامه دارد، افزود: خوشبختانه روند تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال در بخش‌های مختلف با سرعت مناسبی به پیش می‌رود.

جنگی مرنی با اشاره به تامین مالی پروژه از اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سینا و تسریع فرآیند اجرای طرح تصفیه خانه آب شرب خلخال و احداث هر چه مطلوب‌تر این طرح اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پیمانکار، طرح در زمان مقرر و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

او عنوان کرد: این پروژه جزو موفق‌ترین و موثرترین پروژه‌های اجرایی بخش آب در کشور است که به روش BOT توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بازدید از خط انتقال آب به تصفیه خانه و سد بفراجرد نیز با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم است، تصریح کرد: در این زمینه در تلاشیم با آبگیری سد بفراجرد و انتقال آب با کیفیت و پایدار برای مردم تامین نماییم.

جنگی مرنی افزود: فعالیت‌های چشمگیری در زمینه انتقال آب به تصفیه خانه آب شرب خلخال در دست اقدام است که با به نتیجه رسیدن آن‌ها شاهد تامین آب پایدار و مطمئن برای مردم شریف شهر خلخال خواهیم بود.

او توزیع متوازن آب در بین نقاط مختلف شهر با اجرای زون‌های آبرسانی را از سیاست‌های اصلی شرکت در بخش آبرسانی عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اجرای زون بندی آب و عدالت در توزیع آب در بین مردم گام‌های موثری در سطح استان برداشته است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز در این بازدید از زحمات و خدمات تمامی تلاشگران بخش آب استان برای اجرای یک سیستم آبرسانی کامل در شهرستان خلخال قدردانی کرد.

سیدمحمد اسحاقی کلور تهیه تمامی تجهیزات برای تکمیل پروژه تصفیه خانه آب خلخال را یک اقدام کم نظیر عنوان کرد و افزود: با مشاهده این امکانات و پروژه‌ها به اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح استان امیدوار می‌شویم.

او ارائه یک پکیج کامل آبرسانی به شیوه آبرسانی به خلخال را کاری بسیار توانمند عنوان کرد و افزود: پروژه‌های همچنینی موجب رضایت مردم خواهد شد که از این بابت از شرکت آب منطقه‌ای اردبیل قدردانی می‌کنم.

نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه حانه آب شرب خلخال نیز در این بازدید با ابراز رضایت از روند مناسب احداث این تصفیه خانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، یادآور شد: همه ما باید قدردان زحمات و فعالیت‌های تلاشگران عرصه آب باشیم.

سیامک ستاری با اشاره به انجام نصب تجهیزات در بخش‌های مختلف پروژه اظهار امیدواری کرد که مراحل دیگر پروژه نیز به سرعت ادامه یابد تا شاهد بهره برداری از طرح تا پایان سال باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار