ماده صد، گرهی برمسیر تعاونی مسکن فرهنگیان کرج

رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان کرج گفت: همراهی شهرداری در کمیسیون ماده صد می‌تواند آغازگر احداث خانه‌های فرهنگیان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یکی از روش های ارتقای کیفیت آموزش، حذف دغدغه های متولیان آن است.

به جرات یکی از دغدغه های جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، مسکن است که امروزه افزایش اجاره بهای مسکن و افزایش نرخ خرید آن وجوه بزرگ تری را به این دغدغه همگانی بخشیده است.

به همین دلیل چهارده سال پیش یک تعاونی مسکن به منظور ساخت مسکن برای فرهنگیان در کرج تاسیس و از فرهنگیان مبالغی نیز به همین منظور دریافت شد اما تا کنون هرچه از مسکن برای این قشر زحمتکش بافته شده تنها خیال و رویا بوده است.

عرب، رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان کرج در این باره با بیان این که همراهی شهرداری در کمیسیون ماده صد می‌تواند آغازگر احداث خانه‌های فرهنگیان باشد، گفت: اگر شهرداری بگذارد ما طرح را قبل از پرداخت جریمه آغاز کنیم کمک بزرگی به ما می کند.

او افزود: ما به شهرداری بدهی داریم و این موضوع را می پذیریم اما پولی برای مان نمانده است که بتوانیم آن را اکنون پرداخت کنیم.

رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان کرج گفت: یک واحد تجاری داریم که با مبلغ فروش آن بدهی شهرداری را پرداخت می کنیم و با باقی مانده آن نیز احداث مسکن را آغاز خواهیم کرد.

او با اشاره به دریافت مبلغ یک میلیون تومان از متقضیان این مسکن ها در روزهای اخیر، گفت: این مبلغ برای تبدیل تعاونی قدیم به جدید هزینه شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.