امام جمعه شهرستان سیروان:

پلیس ، مأمنی مطمئن برای مردم است

حجت الاسلام فریادی پلیس را مأمنی مطمئن برای مردم و نیرویی مقتدر در مقابله با اراذل و اوباش دانست و گفت: قدرت همراه با رافت، مسیر تحقق امنیت پایدار را هموار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمد حسن فریادی امام جمعه شهرستان سیروان از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت و برخورد با اراذل و اوباش قدردانی کرد و گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس در سطح شهرستان باعث ثبات امنیت شده است.

او امنیت اجتماعی و اخلاقی را از ضرویات جامعه دانست و افزود: حفظ و گسترش امنیت پیش نیاز توسعه پایدار و از مهمترین اهداف و ارزش‌های بنیادین در نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام فریادی با اشاره به دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش که باعث ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی شده و با عربده کشی آسایش شهروندان را مختل کرده بودند ، ادامه داد: امروز به برکت تلاش ، ایثار و از خود گذشتگی پلیس ، شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سطح کلان و کشور هستیم.

امام جمعه شهرستان سیروان پلیس را مأمنی مطمئن برای مردم و نیرویی مقتدر در مقابله با اراذل و اوباش دانست و افزود: قدرت همراه با رافت، مسیر تحقق امنیت پایدار را هموار می کند.

او با تاکید بر اینکه برخورد با ناهنجاری‌ها تنها وظیفه پلیس نیست، مطرح کرد: مسئولان می‌بایست برای ارائه بهتر خدمات به شهروندان، بیشترین تعامل را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.