چتر بسیج جامعه پزشکی همه را شامل می شود

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت : تلاش ما در بسیج جامعه پزشکی این است که چتر بسیج شامل حال همه شده، مربوط به بخش خاصی نباشد و چهره بسیج جامعه به سمت تولید علمی و تعمیق خدمات تغییر کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد صادقی رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت : کرمانشاه حق بزرگی بر گردن کشور دارد و از تکیه‌گاه‌های کشور در طول تاریخ به ویژه دفاع مقدس بوده است.

او گفت : تلاش ما در بسیج جامعه پزشکی این است که چتر بسیج شامل حال همه شده، مربوط به بخش خاصی نباشد و چهره بسیج جامعه به سمت تولید علمی و تعمیق خدمات تغییر کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: تعامل و همراهی هیأت رئیسه دانشگاه با برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بسیار مناسب و در کشور کم‌نظیر است.

منصوری ادامه داد: به واسطه مشکلات عدیده اقلیمی، مرزی، بحران‌ها و برنامه‌های مختلف، این استان همواره در شرایط فوق‌العاده به سر برده و مدیریت این مسایل دشوار و زمان بر است که همکاری مجموعه دانشگاه و بسیج در این زمینه بسیار کمک کننده است.

او گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اعزام تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی را به ۹ منطقه محروم کرمانشاه و ۱۷ تیم عمومی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان کرمانشاه در استای ارائه خدماتی درمانی رایگان به مردم داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: اساتید و کارکنان دانشگاه در قالب بسیج جامعه پزشکی فعالیت‌های چشمگیری در مناطق محروم ارائه نموده است.

محمدرضا مرادی گفت: این استان نیازمند توجه بیشتر در زمینه اعتبارات و امکانات جهت توسعه خدمات به مردم شریف آن است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.