تعطیلی تمامی فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان

فرماندار سامان گفت: تمامی فعالیت‌های گردشگری این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان اظهار داشت: فعالیت‌های گردشگری در این شهرستان از جمله رفتینگ، خانه مسافر‌ها و باغات گردشگری برای مقابله با ویروس کرونا به مدت یک هفته در این شهرستان تعطیل شد.

او افزود: چنانچه در گزارش بازرسان موردی در این خصوص گزارش شود برابر ضوابط با آن برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی استان و شهرستان سامان در خصوص شیوع ویروس کرونا و افزایش آن در هفته‌های اخیر، محدودیت‌هایی به مدت یک هفته در شهرستان اعمال می‌شود و تداوم آن بستگی به گزارش دانشگاه علوم پزشکی دارد.

او از اعمال محدودیت در آرامستان‌های این شهرستان نیز خبر داد و گفت: مردم در شهر‌ها و روستا‌ها اجازه ورود به آرامستان‌ها ندارند و شهرداران و دهیاران باید در این خصوص نظارت داشته باشند.

اکبریان گفت: بازارچه‌های موقتی نیز در مناطق شهری و روستایی شهرستان است و از مردم تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش اهتمام ورزند.

او همچنین از تشدید نظارت‌ها بر تشدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نهاد‌های اداری و بانک‌های این شهرستان خبر داد و افزود: چنانچه با تخلفاتی در این خصوص روبرو شویم برابر ضوابط با متخلفان برخورد می‎شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.