رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

افتتاح درمانگاه تخصصی شهداء و کلینیک شهید سلیمانی شهر ایلام

کریمیان گفت: درمانگاه تخصصی شهداء و کلینیک شهید سلیمانی شهر ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه‌ای که به مناسبت افتتاح و بهره برداری درمانگاه شهداء و کلینیک تخصصی شهید سلیمانی شهر ایلام در محل افتتاح این طرح‌ها برگزار شد، گفت: افتتاح درمانگاه شهدا و کلینیک تخصصی شهید سلیمانی شهر ایلام، اقدامی شایسته در جهت خدمت صادقانه به مردم در عرصه سلامت می‌باشد.

او اظهار کرد: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان ایلام در مقایسه با استان‌های برخوردار در سطح پایین‌تری است، لذا باید از مرکز کشور به استان ایلام در راستای ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی درمانی توجه ویژه‌ای شود.

کریمیان ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام مسئولان سپاه استان ایلام گفت: سپاه استان در قبل و بعد از بیماری کرونا حمایت‌های بسیار شایسته‌ای از حوزه بهداشت و درمان استان داشته‌اند که قابل تقدیر است.

او بیان کرد: تلاش نموده‌ایم که در حوزه پزشکان متخصص و امکانات و ظرفیت‌های مربوطه در کنار سپاه برای خدمت به مردم باشیم.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام نیزدر این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: از زحمات و حمایت‌های دانشگاه‌علوم‌پزشکی تقدیر و تشکر می‌کنم.

او اظهار کرد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا، عملیات احداث درمانگاه تخصصی شهدا آغاز شد و در هفته دفاع مقدس به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.

سردار شاکرمی مطرح کرد: افتخار داریم که در حوزه بهداشت و درمان در کنار دانشگاه علوم پزشکی به مردم شریف استان خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
یه شماره تلفن درست بزارین حداقل.مردم چجوری نوبت بگیرن؟