بستری ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان بستری شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون ۶۱ هزار و ۹۷۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که یک نفر از توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل توابع کاشان و ۴۴ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۲۰۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند که ۴۴ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و دو مورد فوت که دو زن ۷۳ و ۹۳ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

او اضافه کرد: با اضافه شدن ۵۷ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش سه هزار و ۱۰۷ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیمار بستری در بخش ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۹۳ سال و حداقل سن بستری ۲۲ سال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار