اهدای بیش از ۹۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهدای ۹۰۳ جلد کتاب به ارزش ۱۳۱ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمال گفت : ۱۴۰ جلد کتاب صوتی به ارزش ۱۱ میلیون و دویست هزار ریال و ۷۶۳ جلد کتاب در زمینه عمومی و دفاع مقدس به ارزش ۱۲۰ میلیون و ۶۷۶ هزار ریال به موسسات فرهنگی و هنری، دفاتر تسهیلگری، باشگاه‌های کتاب خوانی و مناطق محروم استان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اهدا شد.


بیشتر بخوانید


او هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و دلارو مردی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا از کتاب‌هایی که با موضوع دفاع مقدس چاپ می‌شوند حمایت نماید.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود : با توجه به اینکه یکی از وظایف این اداره کل ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی می‌باشداین اداره آمادگی حمایت از نویسندگان و ناشران و اهدای کتاب به مناطق محروم استان را دارد.

رضایی همچنین از رونمایی ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت این اداره کل در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد خبر داد.

گفتنی است؛ ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس با شعار (ما قوی هستیم) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.