چند نمایش و پادکست رادیویی ویژه دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد

چند نمایش و پادکست رادیویی ویژه دفاع مقدس با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صداوسیمای مرکز بوشهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  چهار نمایش رادیویی با عنوان‌های «کانی‌مانگا»، «نامه آخر»، «تابلوی نقاشی» و «تفنگ باپیر» (تفنگ بابا بزرگ) و دو پادکست رادیویی با عنوان‌های «فرمانده حسین» و «زَعَن» (منطقه‌ای در شوش دانیال) به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر در مراسم رونمایی از این آثار با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: همه ظرفیت‌های این مرکز برای تبیین هنرمندانه ایثارگری‌های رزمندگان استان بوشهر بسیج شده‌اند.

سیدحسین ناظر، دقت در روایتگری‌ها و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های جدید را از مهمترین ویژگی‌های تولیدات صداوسیمای مرکز بوشهر با موضوع دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: با تولیداتی براساس مستندات می‌توان تلاش دشمنان را برای تحریف تاریخ دفاع مقدس از بین برد.

سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر هم با قدردانی از تلاش صداوسیمای مرکز بوشهر در احیای ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نقش و جایگاه هنر در دفاع مقدس مغفول مانده است و باید هنر را به صحنه دفاع مقدس وارد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.