سردار سلامی:

سپاه با وجود تحریم‌ها اجازه توقف هیچ طرحی را نمی‌دهد

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجازه توقف هیچ طرحی را با وجود تحریم ها نمی‌دهد.

سپاه با وجود تحریم‌ها اجازه توقف هیچ طرحی را نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  عملیات اجرایی ساخت نخستین پترو پالایشگاه تمام ایرانی در کنار پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، آغاز شد.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: با ساخت این پترو پالایشگاه، خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور شکل می‌گیرد.

سردار سلامی به تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیش از ۲۲۰ طرح زیرساختی بزرگ کشور را در دست اجرا دارد و با وجود تحریم‌ها اجازه توقف هیچکدام از این طرح‌ها را نمی‌دهد.

او گفت: سپاه پاسداران از همه ظرفیت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی استفاده می‌کند و مانند جنگ‌های گذشته بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

سپاه و قرارگاه سازندگی ساخت نخستین پترو پالایشگاه تمام ایرانی را آغاز کرده اند

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز تکمیل نبودن زنجیره ارزش در صنعت نفت و گاز را از نقاط ضعف در مقابل تحریم‌ها دانست و گفت: با توجه به اینکه ساخت پترو پالایشگاه از مطالبات اصلی رهبر انقلاب اسلامی است، سپاه و قرارگاه سازندگی در تعامل نزدیک با دولت، ساخت نخستین پترو پالایشگاه تمام ایرانی را آغاز کرده اند.

او افزود: این پترو پالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی، مکمل فاز‌های پارس جنوبی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: خوراک این پترو پالایشگاه از عسلویه تامین می‌شود و تولیدات راهبردی شامل مواد اولیه صنعت نساجی، مواد شوینده و صنعت پت را تولید می‌کند.

سعید محمد افزود: این پترو پالایشگاه با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیون دلاری قرارگاه خاتم و استفاده از توان بخش خصوصی در کنار پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس فارس ساخته و تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.