بهره‌برداری از طرح‌های ملی در حوزه‌های گردشگری و ورزشی با دستور رییس‌جمهور

آیین بیست‌وپنجمین هفته طرح‌های زیربنایی و ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در آیین بیست‌وپنجمین هفته افتتاح طرح‌های ملی امروز پنجشنبه (۳ مهرماه)، چندین طرح گردشگری در استان‌های فارس، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و مازندران، کرمان و تهران، و همچنین ۲۶ طرح در استان گیلان و ۵ طرح در استان یزد با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در این مراسم ۱۲ هتل، ۱۷ مجتمع اقامتی-گردشگری، ۲۳ واحد پذیرایی و سفره خانه سنتی، ۵ طرح تفریحی و سرگرمی، ۳۰ اقامتگاه بومگردی با سرمایه‌گذاری به ارزش هزار و ۶۸ میلیارد تومان با هدف اشتغالزایی برای ۱۷۴۶ نفر افتتاح ‌شد.

همچنین در حوزه ورزشی، ۱۰۸ طرح ورزشی و ۲۰۰ خانه ورزش روستایی و چهار استادیوم ورزشی در سبزوار، نیشابور، خِشت کازرون و ملایر، سالن ورزشی سنندج، هتل ورزش گرگان در مجموع با سرمایه‌گذاری ۶۹۰میلیارد تومان با دستور رییس جمهوری به بهره برداری ‌رسید.

چهار طرح بزرگ گردشگری در یزد بهره برداری شد

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به بهره برداری از چهار طرح بزرگ و ۱۵ طرح کوچک گردشگری در سطح استان یزد، گفت: هتل مهربد میبد با ۱۰۰ تخت اقامتی در کنار دو مجموعه خدمات رفاهی و تفریحی در شهر‌های اشکذر و اردکان و بوتیک هتل هومان در قلب بافت تاریخی بهره برداری شد.

او افزود: این چهار طرح بزرگ با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال و در مجموع با اشتغال حدود ۱۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

سالن شش هزار نفری سنندج افتتاح شد

حامدجولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در مراسم افتتاح این سالن ورزشی گفت: سالن شش هزار نفره شهر سنندج دارای ۱۰ هزار مترمربع زیربنا سازه و ۵۰ هزار مترمربع محوطه و پارکینگ اختصاصی بوده و شامل قسمت‌هایی همچون سکوی تماشاچیان، سالن رختکن مربیان، سالن رختکن ورزشکاران، زمین استاندارد مسابقات با سطح بین المللی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی عمومی و اختصاصی، تابلو نمایش (اسنوبرد) و مجهز به کفپوش از جنس مرغوب پارکت چوبی ساخت کشور آلمان است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار به بهره‌برداری رسید

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار در حاشیه بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار گفت: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود.

مجید نصرالله زاده افزود: این ورزشگاه همچنین ۶۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده دارد که برای ساخت و تکمیل آن تاکنون ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح ۲۶ پروژه گردشگری در گیلان با اعتبار بالغ بر ۳۲۹ میلیارد تومان

۲۶ پروژه گردشگری گیلان صبح امروز (پنجشنبه) از طریق ارتباط تصویری توسط رئیس جمهوری و با حضور استاندار گیلان و معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اعتبار بالغ بر ۳۲۹ میلیارد تومان، در رشت افتتاح شد.

بهره برداری از هتل ورزش گلستان در گرگان

طرح هتل ورزش گلستان امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس، کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، استاندار گلستان و دیگر مسئولان استاتی و شهرستاتی افتتاح شد.

او ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و زیربنای ۵ هزار و ۱۹۰ متر مربع در پنج طبقه احداث شده که دارای ۵۸ اتاق و ۱۷۰ تخت است و در محله چاله باغ شهر گرگان قرار دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.