صدور کارت مهارت صنعتگری برای زندانیان همدان

معاون صنایع دستی استان همدان ازصدور ۱۰۰ کارت مهارت صنعتگری برای زندانیان همدان خبرداد.

صدور کارت مهارت صنعتگری برای زندانیان همدانمظاهری معاون صنایع دستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،از برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی برای زندانیان همدان خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ کارت مهارت صنعتگری برای زندانیان همدان صادر شد.

او ادامه داد: با همکاری زندان استان، از مدت‌ها پیش برپایی کارگاه‌های آموزش صنایع دستی ویژه زندانیان و صدور کارت‌های مهارت صنعتگری برای اشتغالزایی مددجویان را در دستور کار قرارداده است.

مظاهری با اشاره به صدور ۱۰۰ کارت مهارت صنعتگری برای زندانیان همدان در شش ماهه نخست امسال، افزود: با همکاری مشترک با اداره کل زندان‌های استان همدان در قالب تفاهم نامه در شش ماهه نخست سال جاری پنج دوره آموزش صنایع دستی در اردوگاه کبودرآهنگ از سوی معاونت صنایع دستی همدان برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: در مرحله نخست برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در سال جاری نیز کارگاه‌های آموزش سفالگری و قلم زنی روی مس و معرق چوب برای زندانیان متقاضی برگزار شده و برای این منظور ۱۰۰ پرونده برای صدور کارت مهارت صنعتگری برای این زندانیان به اداره کل میراث فرهنگی استان ارسال شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.