پیام‌های دریافتی در سوم مهرماه؛

از جنگل‌خواری و ساخت و ساز در منطقه مُنکشت تا کمبود واکسن آنفولانزا

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۳ مهر، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سوم مهر، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام وقتتون بخیر

ببخشید ما مجبور شدیم الان بهتون پیام بدیم چون دیگ فرصت زیادی نداریم

انتظار داریم شما ما رو یاری کنید تا صدامون به گوش مسئولین برسه

دوست عزیز، متاسفانه مرکز وکلای قوه قضاییه علی رغم مطالبات داوطلبان مبنی بر تعویق آزمون مرکز تا حصول شرایط ایمن ناشی از کرونا، هیچ اهمیتی ندادند و قرار است این آزمون وکلا و مشاوران در دو نوبت صبح و عصر در تاریخ 4 مهر که در هر کدام از آزمون ها تعداد داوطلبین  بالغ بر 85000 نفر است برگزار کند

لطفا به خاطر حفظ جان داوطلبین این خواسته ما رو پیگیری کنید

بسیار سپاسگزاریم


سلام..وقتتون بخیر..

عذرخواهی می کنم مزاحم شدم..

من و خیلی های دیگر از بچه‌هایی که جمعه آزمون داریم خواستار تعویق آزمون هستیم بخاطر شرایط وخیم و وضعیت قرمز استان ها و شهر مون بخاطر کرونا..

و اینکه این آزمون سه ماه زودتر داره برگزار می شه..

اگر ممکن هست ..خواسته ما رو پیگیری کنید..ما به هر دری زدیم نتجیه نگرفتیم متاسفانه..کنکور..ارشد.بهداشت یاری و خیلی آزمون های دیگه با تعویق برگزار شدن..ولی آزمون ما با تعجیل داره برگزار می شه..

ازتون خواهش می کنم اگر ممکن هست این خواسته ما رو پیگیری کنید


کرج میان جاده خیابان بنی نجار یه پارکی هست به اسم پارک ابن سینا که تقریبا۵شش ساله راه افتاده ولی هیچ شبکه ی برقی تو خیابونش نداره وازساعاتی که هواتاریک میشه کل خیابون تاریک میشه با این حال که این خیابون یکی از پر رفت و آمد ترین جاهاست مخصوصا بخاطر پارکی که وجود داره زن و بچه زیاد میاد و میره اگه امکانش هست پیگیری کنید ممنون


با سلام و عرض ادب،

ديروز و امروز ٢ مهر ٩٩ براي تهيه واكسن آنفولانزا برای مادر مريض و ناتوان جسمی ٨٦ ساله خودم به چندين داروخانه در منطقه ٣ تهران سر زدم ولي كلاً پاسخ ها منفی بود. داروخانه ای در تقاطع ميرداماد و شريعتي گفت به خانه بهداشت برويد احتمال زياد براي گروه های پر خطر و ريسك بالا به آنها داده باشند. لذا به خانه بهداشت تراب در تقاطع خ شهيد فكوريان و خ كلاهدوز (دولت) رفتم پاسخ آنها هم منفی بود.رسیدگی کنید.

زمان جنگ در دهه ٦٠ با يك دفترچه بسيج و كوپن اقلام ضروری مردم توزيع مي شد و كمبود دارويی هم اينقدر حاد نبود.

چند ماهه كه دارن راجع به تهيه و توزيع واكسن فقط حرف می زنن و گفتار درمانی می كنند

واقعاً مردم كلافه شدن، لذا از آن باشگاه محترم درخواست دارم پيگري و در رسانه منتشر كنيد.


جنگل خواری و ساخت سازهای افراد غیر بومی در منطقه مُنکشت بهمئی شهرستان باغملک استان خوزستان در سایه سکوت مسئولان مربوطه و رسانه های استانی ک باعث ضربه جبران ناپذیر به جنگل های بلوط و محیط زیست این منطقه شده است


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار