برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی

مدیرتوسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی با همکاری اداره میراث فرهنگی آبادان، خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محسن قنبری مدیرتوسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت و نقش صنایع دستی در رشد گردشگری، گفت: به پاس تلاش هنرمندان و فعالان این عرصه، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی  در دستور کار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان، قرار گرفت.

او ارج نهادن به صنایع دستی را گامی به سوی رشد گردشگری و رونق اقتصادی منطقه دانست و افزود: تلاش کردیم در این نمایشگاه بستری برای عرضه صنایع دستی و هنری صنعت گران و هنرمندان منطقه ایجاد شود.

مدیرتوسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت اروند جهت تبدیل شدن به برند گردشگری، اظهارداشت: امیدوارم با موفقیت در برگزاری نمایشگاه هایی از این دست و تبلیغات موثر، زمینه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های متعدد دیگر نیز فراهم شود و این منطقه به عنوان قطب گردشگری در سطح ملی، شناخته شود.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی از ۵مهر ماه الی ۱۲ مهر ۱۳۹۹ در محل مسجد رنگونی های آبادان از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.