امام جمعه موقت گرگان گفت: زنده نگهداشتن دلاوری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس وظیفه همگانی است و باید با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور این ارزش‌ها حفظ و برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: ایستادگی و صبر در برابر متجاوزان در طول تاریخ سبب پیروزی مسلمانان شده است واین امر موجب شده تا زورگویان و مستکبران از زیاده خواهی خود عقب‌نشینی کنند.

حجت الاسلام لیوانی ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی با تقدیم ده‌ها شهید، جانباز و آزاده وجبی از خاک را به دشمن ندادیم و این موضوع دستاوردی بسیار بزرگی برای کشور بود.

او با تاکید بر اینکه حفظ تمامیت ارضی کشور تنها با مقاومت ملت ایران مقدور شد، گفت: در چند صد سال گذشته، بخش‌هایی از سرزمین ایران به ویژه شمال کشور به متجاوزان واگذار و بخش‌های از آن جدا شد که هم اکنون در اختیار آن‌ها است.

لیوانی با اشاره به دفاع مقدس گفت: همان طور که رزمندگان اسلام در خطوط مقدم مشغول نبرد با دشمن بعث بودند در پشت جبهه هم رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی صورت گرفت که در نتیجه جنگ تاثیر گذار بود.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.