سرعت مجاز سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم بازیکن سازی را در اولویت خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها فوتبال ایران با چالش رقم‌های هنگفت قرارداد‌های بازیکنان مواجه است.

رقم‌هایی که خیلی‌ها دلیل آن را ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی می‌دانند و بازیکنان هم علت را تورم موجود می‌دانند و اعتقاد دارند ارزش پول دریافتی آن‌ها خیلی پایین‌تر از فصول گذشته است.

در این میان باشگاه‌هایی همچون سایپا که همیشه با عنوان تیم‌های دارای فلسفه معرفی می‌شوند به دنبال هزینه‌های متعارف هستند.

باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات  لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال خرید‌های نجومی نرفته و خرید‌های خود را با توجه به سیاست‌های مدیران معقولانه بسته است.

تیم فوتبال سایپا که فصل گذشته با فلسفه ساختن تیم به جای خریدن بازیکن پا به عرصه جام نوزدهم فوتبال گذاشت، این روز‌ها شاهد جدایی مهره‌هایی همچون روزبه شاه علیدوست، فلاح زاده، خالد شفیعی، آرمان رمضانی و مرتضی آقاخان بوده است.

شاید رقم‌های درخواستی بعضی از این بازیکنان سبب شده تا صادقی و باشگاه سایپا قید حضور آن‌ها را بزنند چرا که نبود بعضی از آن‌ها همچون سهرابیان، رمضانی و شفیعی می‌تواند، این باشگاه را برای پیدا کردن جانشین آن‌ها دچار چالش خاصی کند.

ابراهیم صادقی در چندین مصاحبه خبری از قیمت‌های بالای بازیکنان در این فصل لب به انتقاد گشود و این رقم‌ها را با رویکرد تعیین شده از سوی سلیمانی(مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا) مغایر خواند.

بنابراین با توجه به مصاحبه‌های سرمربی نارنجی پوشان و مدیران آن‌ها باید منتظر ادامه رویکرد جوانگرایی و پرورش استعداد‌های ورزشی در این فصل نیز از آن‌ها باشیم.

سایپایی‌ها در انتخاب مدیرعاملی هم رویکرد جوانگرایی را ادامه می‌دهند و انتخاب "سراجی" جوان که سابقه ورزشی هم دارد می‌تواند بازگوی عینی آن باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار