رونمایی شبکه آبادان از ۷۰۰ دقیقه اثر فاخر در بخش دفاع مقدس

صدا و سیمای مرکز آبادان به میمنت سالروز شکست تاریخی حصر آبادان از ۷۰۰ دقیقه اثر فاخر در بخش دفاع مقدس رونمایی کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رونمایی از آثار فاخر رادیویی و تلویزیونی شبکه آبادان با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان در حاشیه ویژه برنامه حماسه ماندگار صورت گرفت.

ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: این آثار که در حوزه های سیما, صدا, موسیقی و مجازی تدارک دیده شده است به ناگفته های هشت سال حماسه آفرینی و دفاع و زوایای مختلف مقاومت یک ملت می پردازد.

او افزود: ۷ عنوان مستند شامل در قلب شهر، شهر در محاصره، فرزند ایران، پدر شهر ، رضیه و منصور، هجده ماهگی ، شش طبقه و ۲ عنوان تله فیلم شامل مهلکه و تاریخ عروسی ۳۱ شهریور از دست ساخته های برنامه سازان شبکه آبادان در بخش تلویزیون محسوب می شود.

او ادامه داد: در بخش رادیو نیز ۸ عنوان مستند شامل خط شکن، پلاک عاشقی، یادگاران، در محاصره، کربلای ۵، از آب تا آسمان، شهید رهبر ، جعفر و همچنین یک نمایش رادیویی با عنوان در کوچه های عشق تهیه و تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان همچنین تولید ۴ قطعه نماهنگ قول مردونه، نسل پنجم، خاک ایران و ما هستیم را از تولیدات تازه در حوزه موسیقی عنوان کرد و گفت: در حوزه مجازی ۷ قسمت مستند ویدیویی با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس, ۴ قسمت موشن ویدیو با موضوع بررسی عملیات والفجر هشت, ۲ کلیپ ویدیویی با موضوع سردار سلیمانی و دانش آموزان انقلاب و معرفی ۳۰ شهید دفاع مقدس در قالب دستوری و گرافیک و همچنین ۲۰ قسمت مستند آرشیوی ویژه دفاع مقدس تهیه و تولید شده است.

بهرام تاکید کرد: همه آثار به گونه ای به نقش آفرینی اقشار مختلف در ابعاد مختلف و همچنین ضرورت خدمت به مردم در برهه کنونی می پردازند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.