مسابقات اسنوکر مسترز اروپا/ صعود مدعیان به یک چهارم نهایی

مرحله چهارم مسابقات اسنوکر مسترز اروپا برگزار شد که با صعود مدعیان به جمع ۸ نفر برتر همراه بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات اسنوکر مسترز اروپا از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه هشت دیدار مرحله چهارم برگزار شد و مدعیان عنوان قهرمانی حریفان خود را شکست دادند.

"جاد ترامپ" مرد شماره یک اسنوکر دنیا در مقابل "جکسون پیج" مرد شماره ۷۲ جهان قرار گرفته بود که کار چندان سختی نداشت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

"نیل رابرتسون" مرد شماره ۳ اسنوکر دنیا و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مقابل "پنگ جونگ سو" یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات قرار گرفته بود که با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. جونگ سو ۲۰ ساله است و در رده ۱۲۱ حرفه ای‌ها قرار دارد.

"مارک سلبی" مرد شماره ۴ برترین اسنوکر باز‌های دنیا در این مرحله به مصاف "استوارت بینگهام" سیزدهمین اسنوکر باز برتر دنیا رفت که این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود سلبی به پایان رسید. بینگهام این بازی را بهتر آغاز کرده بود و حتی ۴ بر یک از حریف خود پیش بود، اما سلبی با یک بازگشت رویایی نتیجه را به سود خود به پایان رساند.

مسابقات اسنوکر مسترز اروپا/ صعود مدعیان به یک چهارم نهایی

"مارک آلن" پنجمین اسنوکر باز برتر دنیا در مقابل "دینگ جون هوئی" مرد شماره ۱۲ اسنوکر دنیا قرار گرفته بود که با نتیجه ۵ بر ۲ از حریف چینی خود شکست خورد. جون هوئی بازیکنی است که حسین وفایی نماینده کشور ما را از دور این مسابقات حذف کرد.

"کایرن ویلسون" مرد شمار ۶ اسنوکر دنیا در مقابل "آنتونی مک گیل" مرد شمار ۲۲ حرفه ای‌ها قرار گرفته بود که با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. این دیدار تکرار بازی نیمه نهایی مسابقات چمپیونشیپ بود که در آن جا هم ویلسون به برتری رسید.

"آرون هیل" اسنوکر باز ۱۸ ساله‌ای که با شکست "رونی سالیوان" مرد شماره ۲ اسنوکر دنیا خود را به عنوان پدیده این رقابت‌ها معرفی کرد، در برابر "یانگ بینگتائو" حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه ۵ بر یک متحمل شکست شد.

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی امروز از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار "جاد ترامپ" و "کایرن ویلسون" به مصاف هم می‌روند. این دیدار تکرار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات چمپیونشیپ است که در آن جا مرد شماره یک دنیا با پذیرش شکست از ویلسون، از دور مسابقات کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار