با حضور معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

بهره برداری از فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس بنیاد مستضعفان، فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان در مدار تولید قرار گرفته است.

علی دهاقین افزود: با بهره برداری از فاز دوم این مجموعه یک میلیون و دویست هزار تن به ظرفیت تولید فولاد در کشور افزوده می‌شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه دو میلیون و چهارصد هزار تن می‌رسد.

او با اشاره به اینکه در سال جهش تولید و برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی به صورت کامل به دست متخصصان ایرانی و در شرایط سخت تحریم‌های خارجی راه اندازی شده است،گفت: فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به اینکه تا پیش از این ۱۸۰۰ نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار بودند، افزود: با بهره برداری از فاز ۲ فولادسازی، اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت به ۲ برابر افزایش یافت.

علی دهاقین افزود: با راه اندازی کارخانه‌های کنستانتره و گندله، زنجیره تولید فولاد در شرکت کاوه جنوب کیش در آینده تکمیل می‌شود.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان سال ۸۶ در غرب بندرعباس راه اندازی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.