حمایت از سرمایه گذاری‌ها در حوزه گردشگری شهرستان پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در شهرستان از سرمایه گذاری‌ها در این بخش حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس ‌آباد  در نشست با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی کشور ضمن قدردانی از توجه ویژه این سازمان به ظرفیت‌های منحصر به فرد شهرستان پارس‌آباد از آمادگی برای استقبال و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

او افزود: آب و هوای معتدل و چهار فصل و سرسبزی مزارع و طبیعت زیبایی حاشیه رود ارس و دریاچه شهرک مغان  و تالاب‌های موجود جاذبه فوق‌‌العاده‌ای برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی به همراه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، رئیس میراث فرهنگی، مدیر امور منابع آب، شهردار و برخی مسئولان شهرستانی از ظرفیت‌های منحصر به فرد موجود در تفرجگاه ساحلی رود ارس، دریاچه شهرک و چهل پله شهرستان پارس‌آباد بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی در بازدید از پارک گردشگری ولیعصر شهر پارس‌آباد و تفرجگاه ساحلی ارس، از بازسازی، تکمیل و احداث مجتمع‌ خدماتی گردشگری در این مکان‌ها خبر داد.

نیکزادفر همچنین در بازدید از پروژه راکد احداث مجتمع خدماتی در سربند پارس‌آباد، برای تکمیل این پروژه تا پایان سال و احداث دو طرح دیگر در سال ۱۴۰۰ قول مساعد داد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.