افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در فراهان

به همت تلاشگران گروه‌های جهادی بسیج سازندگی مسکن‌های محرمین ساخته شده تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان فراهان و در راستای محرویت زدایی مسکن‌های ساخته شده محرومان به همت تلاشگران گروه‌های جهادی بسیج این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از سال گذشته در راستای پروژه‌های محرومیت زدایی احداث ۲۲ پروژه خانه محروم در دستور کار سپاه فراهان قرار گرفت که این واحد‌ها ساخته شده و به مناسبت هفته دفاع مقدس تحویل، ولی نعمتان انقلاب اسلامی داده شد.

سرهنگ نجفی افزود: این واحد‌ها با مشارکت سپاه، بنیاد مسکن و ادارت متولی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و به همت تلاشگران گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی ساخته شده و بهره برداری رسسد.

او اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس دو واحد مسکونی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در قالب احداث مسکن نوساز، ولی نعمتان انقلاب اسلامی افتتاح شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان بیان کرد: همچنینی به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای پروژه‌های محرومیت زدایی کلنگ اجرای عملیات پروژه انتقال آب کشاورزی باغات شهرخنجین و روستای سلیم آباد با همت قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان به زمین زده شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: این عمران و آبادانی در سطح شهرستان در راستای ایجادزیر ساخت و اشتغال و توسعه کشاورزی شهری و روستایی ارائه می‌شود.

او ادامه داد: این پروژه‌ها به منظور آبرسانی بهتر و جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی از سوی گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به صورت مشارکتی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام عبدی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه حضور بسیج در دوران دفاع مقدس بیشتر از سایر قشر‌ها بوده است، گفت: امروز هم در صحنه‌های مختلف سازندگی بسیجیان با قوت ادامه دارد و گروه‌های جهادی با تمام توان برای محرومیت زدایی وارد کار شده اند و تاکنون پیشرفت‌های مناسبی کسب شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.