برق جواهرات چشم سارقان را کور کرد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارقان طلا فروشی در سوادکوه و کشف طلا‌های سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت از یک واحد صنفی طلافروشی در شهر پل سفید شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس و بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات از مالباخته متصدی واحد صنفی مشخص شد، بیش از یک کیلوگرم طلا که در گاو صندوق مغازه بوده، از سوی سارقان به سرقت رفته است.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مازندارن گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و انجام یک سری اقدامات تخصصی و فنی، رد یک سارق اهل و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور را که دارای چندین فقره سابقه کیفری است، شناسایی کردند.

سردار میرزایی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی موفق شدند، متهم به سرقت را به همراه همدستش دستگیر کنند.

او ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند، اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشوده و به سرقت اقرار کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف طلا‌های سرقتی و دستگیری ۴ مالخر در این خصوص خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.