تعطیلی پارک‌های شهر ایذه

شهرداری ایذه گفت: شهرداری نسبت به خاموش کردن چراغ‌های پارک‌ها اقدام کند و مردم نیز از تجمع در این محل‌ها پرهیز کنند.

حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر تعطیلی پارک‌های سطح شهر ایذه گفت: شهرداری نسبت به خاموش کردن چراغ‌های پارک‌ها اقدام کند و مردم نیز از تجمع در این محل‌ها پرهیز کنند و اولویت ما حفظ سلامت مردم است، بنابراین مدارسی که به دلایل مختلف مانند کمبود فضای آموزشی امکان اجرای اصول بهداشتی را ندارند تعطیل می‌شوند.

او بیان داشت: شبکه بهداشت، اداره صمت و پلیس اماکن ایذه باید تمام این مراکز را مورد بازرسی قرار دهند؛  اگر موارد بهداشتی مانند زدن ماسک از سوی فروشندگان، ضدعفونی مراکز و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود مجبور می‌شویم نسبت به تعطیلی آن‌ها اقدام کنیم.

لامی زاده  افزود: رعایت موارد بهداشتی در ادارات نیز باید تشدید شود؛  کارمندان ملزم به استفاده از ماسک هستند وروند ضدعفونی سطح شهر از سوی شهرداری هر چه سریعتر صورت گیرد.

بخشداران در بخش ها جلسات و هماهنگی لازم را با دهیاران برای ضدعفونی معابر و آهک پاشی جداول و خیابان را هر چه سریعتر انجام دهند در خصوص روستاهای فاقد دهیار همانند قبل نزدیک ترین دهیار موظف است کار ضدعفونی روستا را انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.