بازی فوتبال منچسترسیتی - لسترسیتی/ "روباه ها" به دنبال شکستن طلسم "اتحاد"

در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس منچستر سیتی در خانه به مصاف لسترسیتی می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم منچسترسیتی از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) پذیرای لسترسیتی خواهد بود.

این دومین بازی منچسترسیتی در فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره است. آن‌ها هفته گذشته موفق شدند در اولین بازی گربه سیاه خود، یعنی ولورهمپتون را در ورزشگاه خانگی این تیم با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند، لسترسیتی هم با کسب ۲ پیروزی پر گل از ۲ بازی اول خود، قدم به هفته سوم مسابقات خواهد گذاشت تا شاید بتواند طلسم نبردن سیتی در ورزشگاه "اتحاد" را بشکند و به ۳۰ سال شکست ناپذیری این تیم در اولین دیدار خانگی، خاتمه دهد.

اگرچه سابقه دیدار‌های ۲ تیم حکم به برتری سیتیزن‌ها می‌دهد، اما پپ گواردیولا (سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی) در این بازی کار سختی پیش رو دارد، زیرا او با لشکری از مصدومان مواجه است و تیم خود را به صورت کامل در اختیار نخواهد داشت. گواردیولا پیش از بازی اخیر تیمش برابر بورنموث در جام اتحادیه ادعا کرد که فقط ۱۳ بازیکن بزرگسال را در اختیار دارد با این وجود سرمربی اسپانیایی سیتی به دنبال کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید است.

منچسترسیتی از ۷ بازی آخر خود برابر لستر به ۶ پیروزی دست یافته است.

لسترسیتی هر چهار بازی گذشته خود در ورزشگاه اتحاد را به حریف واگذار کرده است. آخرین باری که دیدار ۲ تیم به تساوی انجامید به فصل ۲۰۱۶ -۲۰۱۵ برمی گردد.

بازی فوتبال منچسترسیتی - لسترسیتی/

مصدومان ۲ تیم

گواردیولا برای این بازی فهرست بلند بالایی از غایبان را دارد، سرخیو آگوئرو همچنان از ناحیه زانو مصدوم است و ۲ ماه دیگر به میدان بازخواهد گشت.

ژوائو کانسلو وینگر پرتغالی سیتی از ناحیه زانو مصدوم است، گابریل ژسوس مهاجم برزیلی این تیم به دلیل مصدومیت عضله تا سه هفته غایب خواهد بود. برناردو سیلوا و الکساندر زینچنکو نیز دچار مصدومیت عضلانی هستند، در حالی که ایلکای گوندوغان و آمریک لاپورته به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برند.

برندان راجرز سرمربی لسترسیتی نیز برای این بازی فیلیپ بنکوویچ، ویلفرد اندیدی و ریکاردو پریرا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

منچسترسیتی در بیست و پنج  فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس هرگز اولین بازی خانگی خود را نباخته ،۱۶ برد و ۹ تساوی حاصل این بازی‌ها بوده است. آخرین باری که این تیم در اولین دیدار خانگی خود شکست خورد به فصل ۱۹۹۰ -۱۹۸۹ برمی‌گردد که برابر ساوتهمپتون ۲-۱ شکست خورد.

راجرز که موفق شد ۲ بازی اول خود در این فصل را با پیروزی ۳-۰ برابر وست بروم و ۴-۲ مقابل برنلی  پشت سر بگذارد اگر بتواند از پس تیم گواردیولا هم برآید، نام خود را در تاریخ لسترسیتی ثبت خواهد کرد، زیرا روباه‌ها (لقب لستر)  تاکنون هرگز نتوانسته اند سه مسابقه اول خود در لیگ برتر را ببرند، آخرین باری که آن‌ها چنین پیروزی‌هایی داشتند، فصل ۱۹۲۳-۱۹۲۲ در دسته دوم بود.

سیتی در ۱۱ مسابقه خانگی اخیر خود شکست نخورده است، طی این بازی‌ها آن‌ها ۱۰ بار پیروز شده اند و یک بازی هم به تساوی انجامیده است. این تیم در هفت بازی آخر خود در ورزشگاه اتحاد ۲۶ گل به ثمر رسانده و فقط یک گل دریافت کرده و در سه بازی آخر در پانزده دقیقه اول گل زده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار