ترامپ و بایدن در نخستین مناظره خود دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت می‌کنند!

برخی منابع اعلام کردند به دلیل شیوع کرونا دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بدون دست دادن با هم، مناظره‌شان را آغاز می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو، منابع وابسته به ستاد انتخاباتی هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده‌اند دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه و جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ماه نوامبر، در اولین مناظره خود که قرار است چهارشنبه آینده در اوهایو برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون دست دادن با هم، مناظره را آغاز می‌کنند.

این اقدام یکی از چند تدابیری است که مقامات ستاد انتخاباتی دو نامزد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده اند. پیش از این مقامات تصمیم گرفته بودند نامزد‌ها به جای دست دادن، با زدن آرنج خود به هم مناظره را آغاز کنند که به عقیده برخی غیراستادانه بود.

برخی کارشناسان اعلام کرده اند دست ندادن دو نامزد در ابتدای این مناظره ممکن است بر شدت لحن آن‌ها به عنوان دو رقیب بیفزاید.

گفته می‌شود کریس والاس، مجری فاکس نیوز میزبان ترامپ و بایدن خواهد بود. ترامپ در سمت راست و بایدن در سمت چپ تریبون قرار خواهند گرفت. بین ۷۵ تا ۸۰ مخاطب که همگی تحت آزمایش کرونا قرار می‌گیرند در این مناظره که در کمپ کلیولند کلینیک برگزاری می‌شود، حاضر هستند و دو نامزد هیچ ماسکی بر صورت نمی‌زنند.

مناظره دو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات انتخابات آمریکا، سه‌شنبه شب ساعت ۹ به وقت این کشور (۴:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت تهران) در کلیولند برگزار می‌شود.

این مناظره ۹۰ دقیقه خواهد بود و بر شش موضوع متمرکز است: «سوابق ترامپ و بایدن»، «دیوان عالی»، «کووید-۱۹»، «اقتصاد»، «نژادپرستی و خشونت در شهر‌های آمریکا» و «درستی و یکپارچگی انتخابات».

نظرسنجی مشترک یو اس‌ای تودی/ دانشگاه سوفولک نشان داد ۴۷ درصد از شرکت‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند که ترامپ در مناظرات انتخاباتی با جو بایدن پیروز میدان خواهد بود، این در حالی است که ۴۱ درصد نظر مشابهی درباره نامزد دموکرات انتخابات سوم نوامبر دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار