اخبار حوادث امروز ششم مهر ماه ۹۹؛

پلیس آبادان سارق حرفه ای تلفن همراه را دستگیر کرد

مهم‌ترین حوادث امروز (ششم مهر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (ششم مهرماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق تلفن همراه  

 سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال چند فقره سرقت موبایل به روش زورگیری و تهدید با چاقو ، شناسایی و دستگیری سارق  یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر حین انجام وظیفه و گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت به شماره معلوم مشکوک و پس از دستور توقف ، مالک موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس سریعا متواری شدکه حین تعقیب و گریز در دام ماموران گرفتار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد:ماموران با بررسی موتورسیکلت متوجه شدند فرد راکب به شیوه کاملا حرفه ای اقدام به تغییر پلاک موتورسیکلت نموده و در ادامه یک قبضه سلاح سرد چاقو  از داخل جیب سارق کشف و موتورسیکلت وی استعلام که مشخص گردید سرقتی  بوده است.

سرهنگ تقی زاده در پایان با بیان اینکه فرد راکب بلافاصله توسط ۴ نفر از مالباختگانی که با تهدید چاقو موبایل آنها به سرقت رفته بود مورد شناسایی واقع گردید و متهم ضمن اعتراف به سرقت های ارتکابی، پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.