افتتاح یک خانه ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک خانه ورزش روستایی امروز شنبه و به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای کت از توابع شهرستان بهمئی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قشرهای مختلف مردم به همراه جمعی از ورزشکاران و مسئولان  اجرایی شهرستان بهمئی در آیین افتتاح این خانه ورزش روستایی حضور داشتند. 

علوی افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت این خانه ورزش روستایی افزون بر یک میلیارد ریال بوده است. 

او بیان کرد: تجهیزات این خانه ورزش روستایی شامل  فوتبال دستی، دارت، طناب، توپ فوتبال،  توپ و تور والیبال، شطرنج و میز تنیس است. 

علوی گفت: مهمترین اهداف ساخت و افتتاح این خانه ورزش روستایی شامل کمک به توسعه روز افزون ورزش و ارتقای هر چه بیشتر نشاط اجتماعی بین اهالی روستای کَت شهرستان بهمئی و مناطق اطراف آن است. 

او افزود: ساخت ۹ خانه ورزش روستایی به شهرستان بهمئی اختصاص یافته که این نخستین مورد افتتاحی آن بوده است. 

علوی بیان کرد: افتتاح هشت خانه ورزش روستایی دیگر در شهرستان بهمئی به زودی انجام می شود. 

او گفت: اولویت اختصاص ساخت ۹ خانه ورزش روستایی به شهرستان بهمئی با روستاهایی است که هیچگونه مکان ورزشی نداشته یا فاصله زیادی از مرکز شهرستان و مکان های ورزشی فعال در دیگر بخش های شهرستان دارند. 

شهرستان بهمئی با جمعیتی افزون بر ۴۰ هزار نفر و به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.