شهر اصفهان آماده خروج معلولان نیست

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید بپذیریم هنوز آن طور که شایسته و بایسته است شهر آماده خروج معلولان به صورت مستقلانه نشده است و این موضوع باید به شکل جدی در دستور کار کمیسیون عمران و شهرسازی قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس از جمله آذین بندی شهر با عکس و تندیس سرداران شهید در اصفهان اظهار داشت: برای ادامه این برنامه‌ها تا پایان امسال تقویمی تدوین شده و برنامه‌های خوبی اجرایی خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید در شهرداری مورد توجه باشد، افزود: تکریم ارباب رجوع در این شرایط می‌تواند مرهمی بر آلام مردم شهر اصفهان باشد، هرچند که شاید نتوان همه مشکلات و خواسته‌های مردم را اجابت کرد، اما باید با نهایت احترام و تلاش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و مردم را در پیچ و خم ارجاعات اداری نباید سر در گم کنیم.

 
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه تا زمانی که کار مردم در پیچ اداری باشد، دلالی و کارچاق‌کنی دیده می‌شود، تصریح کرد: باید با کار صحیح این مشکلات را حل کرد، یکی از مواردی که در این زمینه اهمیت دارد ارزیابی از کار کارکنان شهرداری مناطق در تکریم ارباب رجوع است و ضروری است شهرداری به این موضوع مبادرت بیشتری داشته باشد.

او به وضعیت نامناسب شیوع بیماری کرونا در اصفهان اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه برخی تصمیمات به درستی و در زمان مناسب گرفته شود چرا که از دست دادن فرصت‌ها نتیجه خوبی نخواهد داشت.
 

لزوم فاصله گرفتن از تمرکزگرایی


نصر اصفهانی با بیان اینکه باید از تمرکزگرایی فاصله بگیریم، ادامه داد: باید برون سپاری در دستور کار قرار گیرد و مدیران استانی جدی‌تر در نظر گرفته شوند به نوعی که مطمئن باشیم که این مدیران هم از فهم بالایی برخوردار هستند و تصمیماتی خواهند گرفت که برای شهر و استان تصمیم درستی است.

او با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان برای مقابله با کرونا ۳۰ اقدام مؤثر انجام داده است، تصریح کرد: بخشی از این اقدامات همچنان هم در حال انجام است، وضعیت کرونا در اصفهان فوق قرمز است و امیدوارم همه نهاد‌ها وارد میدان شوند.

زیرساخت‌های تدریس در فضای مجازی مناسب نیست


رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به وضعیت نامناسب آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: زیرساخت‌های تدریس در فضای مجازی کشور هنوز فراهم نیست، شبکه شاد مشکلات فراوانی را دارد و در این زمینه آموزش و پرورش باید با تفویض استانی زمینه مناسب تدریس در فضای مجازی را تسهیل کند.

او ضمن گرامی‌داشت ۷ مهر روز آتش نشان گفت: آتش نشانی قدمت ۱۶۰ ساله دارد و امیدواریم شرایط خوبی که برای این مجموعه فراهم شده است و با توجه به اینکه همیشه آتش نشانی اصفهان یکی از بهترین‌ها در کشور بوده است، امیدوارم مشکلات آتش نشانان از طریق معاون مالی و اقتصادی و معاون برنامه ریزی مورد توجه باشد.

نصر اصفهانی ضمن تبریک روز ناشنوایان و نابینایان و همچنین سالمندان ابراز امیدواری کرد که شرایط زیستی بهتری در شهر اصفهان برای این اقشار فراهم شود تا زندگی بهتر و با کیفیت تری را تجربه کنند.

او گفت: باید بپذیریم هنوز آن طور که شایسته و بایسته است شهر آماده خروج معلولان به صورت مستقلانه نشده است و این موضوع باید به شکل جدی در دستور کار کمیسیون عمران و شهرسازی قرار بگیرد و این موضوع باید توسط شهرداری پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به وضعیت نامناسب حقوق و مزایای رانندگان استیجاری شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی شاید ادامه این مسیر برای آن‌ها امکان پذیر نباشد و با وجود مشکلات باید شرایط بهتری برای این افراد رقم بخورد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار