زنگ خطر بحران جدید کرونا در دزفول به صدا در آمده است

فرماندار ویژه دزفول گفت: شیب آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان و دزفول در حال افزایش و زنگ خطر یک بحران جدید به صدا درآمده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمند پور فرماندار ویژه دزفول گفت: شیب آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان و دزفول در حال افزایش است و زنگ خطر یک بحران جدید به صدا درآمده است. متولیان ستاد کرونا با استفاده از تجربیات پیک تابستان، خود را آماده مدیریت پیک جدید احتمالی کرده‌اند.

او با بیان اینکه رستوران‌ها فقط در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند سرویس دهی حضوری داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه میزان رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم در رستوران‌ها پایین است پیشنهاد می‌شود مأموران بهداشت و هلال احمر با دریافت حق الزحمه از مدیریت رستوران‌ها بعنوان اضافه کار در این اماکن حضور داشته باشند.

فرهمند پور در ادامه عنوان کرد: باید در یک روز تمام تبلیغات شهری معطوف به جمله هشدار دهنده زنگ خطر کرونا و آنفولانزا در دزفول باشد و در جای جای شهر و ادارات و ارگان‌ها بنر‌هایی با این مضمون نصب شود.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به استقبال مردم از مرحله اول رزمایش سفیران سلامت، ادامه داد: طی روز‌های آینده مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر مراکز تجمعی از قبیل فروشگاه‌ها، بانک‌ها، ادارات و مراکز عمومی برگزار خواهد شد. در این رزمایش مسئولان باید در این مراکز تجمعی حاضر شوند و علاوه بر مشاهده شرایط در اماکنی که لازم است نسبت به توزیع ماسک در بین مردم اقدام کنند. با این رزمایش قطعاً مردم وضعیت خطر را دوباره احساس خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار