فیلم یک اتفاق کوچک جایزه بهترین فیلم جشنواره ایتالیا را دریافت کرد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فیلم یک اتفاق کوچک از دزفول جایزه اول جشنواره بین‌المللی فیلم Job Film Days ایتالیا را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فیلم کوتاه "یک اتفاق کوچک" ساخته سید مرتضی سبزقبا از دزفول جایزه اول بهترین فیلم نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم Job Film Days ایتالیا  که ۳۰ فیلم از سراسر جهان در بخش مسابقه حضور داشتند، را از آن خود کرد.

او افزود: در اختتامیه این جشنواره پیام تصویری سید مرتضی سبزقبا برای تماشاگران به نمایش درآمد و سپس جایزه اول بهترین فیلم نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم Job Film Days به سید مرتضی سبزقبا تعلق گرفت.

آریایی نیا تصریح کرد: میمو کالوپرسی فیلمساز مشهور ایتالیایی و برنده جایزه نخل طلای کن که ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده داشت، در آیین اختتامیه این جشنواره درباره فیلم یک اتفاق کوچک نظرش را این‌گونه ابراز کرد: من شیفته ساده و بی‌پیرایه بودن فیلم یک اتفاق کوچک هستم و این ویژگی فیلم برای من و دیگر اعضای هیئت داوران فستیوال بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.