معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز:

استفاده از روش‌های نوین آموزشی در توسعه یادگیری یادهی موثر است

سعید خوش اخلاق گفت: در توسعه یادگیری یادهی استفاده از روش‌های نوین آموزشی در آموزش دانش آموزان موثر است.

سعید خوش اخلاق معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کیفیت بخشی به شاخص‌های آموزش، گفت: با توجه به نقش تعیین کننده معلمان در فرآیند آموزش و پرورش به منظور موفقیت در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها باید زمینه مشارکت معلمان را برای تحقق اهداف نهایی تعلیم و تربیت فراهم آورد.

او افزود: برگزاری کارگاه‌های مجازی، تولید محتوای و بارگذاری در بستر شاد، برقراری ارتباط سازنده با مدارس، ارائه روش‌های نوین تدریس از سوی گروه‌های آموزشی مورد تاکید و در توسعه یادگیری یادهی استفاده از روش‌های نوین آموزشی در آموزش دانش آموزان موثر است.

خوش اخلاقبا بیان اینکه گروه‌های آموزشی به عنوان یک نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی است، ادامه داد: گروه‌های آموزشی محرک اصلی عبور آموزش و پرورش از نتایج کمی به نتایج کیفی بوده و مسئولیت اصلی ارتقای سطح علمی همکاران و دانش آموزان و بهبود کیفیت آموزشی را عهده دار هستند.

معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر والدین با مدرسه، گفت: آموزش‌های تأثیرگذار و کاربردی در مدارس جز با مشارکت و همکاری والدین نمی‌تواند تحقق پیدا کند بتابراین ارتباط مستمر والدین با مدرسه و همکاری در پیشبرد اهداف آموزشی نتایج مثمرثمری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.