تدارک ویژه صدا وسیما برای هفته اراک

مدیر کل شبکه آفتاب گفت: به مناسبت هفته اراک برنامه‌های مستند و ویژه پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، داریوش دبیقی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته اراک که در محل صداوسیما برگزار شد گفت: در این هفته تولیدات ویژه استان و شهر اراک و مستندات ویژه پخش خواهد شد.

دبیقی افزود: در این هفته همچنین برنامه‌های شاخص شبکه آفتاب از جمله برنامه شب‌های مهتابی، بامداد آفتاب و برنامه کودک و برنامه رادیویی با محوریت هفته اراک به روی آنتن می‌رود.

او اضافه کرد: همچنین خبر سیمای شبکه آفتاب و فضای مجازی صدا و سیمای استان مرکزی نیز برنامه‌های هفته اراک را پوشش خبری و رسانه خواهند شد.

مرتضی سورانه عضو شورای شهر اراک هم گفت: در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته اراک مقرر شد برنامه‌های این هفته پوشش رسانه‌ای داده شود و برنامه‌های مهم صدا و سیما به این هفته اختصاص یابد.

سورانه افزود: تمام ادارات موظف هستند در اجرا برنامه‌های هفته اراک سهیم باشند و یکی از مهمترین و برنامه‌هایی که در این هفته برگزار خواهد شد معرفی مفاخر موجود اراک و اهدای لوح سپاس و نشان شهروند برتر به آنهاست.

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته اراک با حضور مدیران شهری و مدیران صدا و سیما در محل صدا و سیمای استان مرکزی برگزار شد.

بیست و هشتم مهرماه همزمان با آغاز صدارت امیرکبیر به عنوان روز اراک نامگذاری شده است؛ و هفته‌ای که‌ای روز در آن واقع شده هفته اراک نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.