نهاوند و همدان فینالیست جام فوتبال شهدای رسانه استان

تیم های نهاوند و همدان به فینال جام فوتبال شهدای رسانه استان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  در مسابقات فوتبال شهدای رسانه ی استان که به میزبانی نهاوند در حال برگزاری است  دیروز و در نخستین روز از شروع این مسابقات تیم فوتبال جوانان اکباتان همدان با نتیجه ۲بر صفر پاسارگاد نوین نهاوند را مغلوب کرد و راهی فینال شد.

در دیگر مسابقه تیم فوتبال جوانان یاران کورش نهاوند با نتیجه پرگل ۵ برصفر عشایری کرمانشاه را شکست داد و دیگر فینالیست این مسابقات شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند گفت: امروز ساعت ۱۵ و ۳۰دقیقه با حضور مسئولان و خانواده های شهدا مسابقه فینال بین تیم های فوتبال یاران کورش نهاوند و اکباتان همدان برگزار می شود.

شهریار شمس با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند  شهید اله مراد نادری و شهید رضا سوری هر دو از فوتبالیست‌های شهید این شهرستان هستند افزود: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار و الگو سازی آنها برای نسل نوجوان دارند.

او افزود: هدف از برگزاری این جام نیز معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار در استان همدان به جامعه ورزشی و رسانه ها است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند تصریح کرد: امروز ضمن تجلیل از دو خانواده شهید رسانه نهاوند از چند رسانه برتر پیشکسوت و مربی فوتبال و ازیک بانوی فوتبالیست نیز قدردانی می شود.

او در پایان از زحمات بسیج رسانه و مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان و سایر عوامل برگزاری مسابقات تشکر کرد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.