بسته کمیته امداد:

ادامه جشن عاطفه‌ها تا ۱۱ مهر ماه/پرداخت ۲۴ میلیارد ریال وام اشتغال و مسکن

جشن عاطفه‌ها به منظور تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش آموز کرمانشاهی در مهرتحت پوشش این نهاد هستند، گفت : شور عاطفه‌های امسال با شعار‌های «همدل می‌شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان» و «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» به منظور دستگیری از دانش آموزان نیازمند در حال برگزاریست.

او با اشاره به اینکه شور عاطفه‌ها تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد، گفت : کرمانشاهیان خیر می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir، شماره گیری کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی کمک‌های خود را برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

او افزود: پارسال در استان کرمانشاه شش میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا شد .

وام اشتغال و مسکن به مددجویان پرداخت شد

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت : در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۴ میلیارد ریال وام اشتغال و مسکن به مددجویان این نهاد در اسلام آباد غرب پرداخت شده است.

محمد بیگ‌زاده افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار سایر نهاد‌های حمایتی توانسته با توان و ظرفیتی که دارد به کمک خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بپردازد.

او گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از گذشت چندین ماه از سال ۱۳۹۹ توانسته به ۳۴۸ خانوار در چهار زمینه: کارگشایی، اشتغال، ودیعه و وام مسکن مبلغی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال را پرداخت کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اسلام آبادغرب با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۹ به جهش تولید ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با پرداخت وام اشتعال به ۳۱۰ نفر از خانواده‌های مدد جویان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در زمینه‌های دامپروری، صنعتی، صنفی، خدماتی، کشاورزی و خودرویی توانسته باعث ایجاد اشتغال و از بین بردن مقداری از بیکاری حاکم بر شهرستان شود.

بیگ‌زاده با اشاره به وضعیت نامناسب بازار مسکن در سال‌های اخیر، گفت: مساله مسکن بسیاری از مردم را دچار مشکل کرده است و کمیته امداد امام خمینی (ره) با پرداخت ودیعه و وام مسکن به ۱۲۸ نفر به ارزش ۲۴ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد توانسته مشکلات آن‌ها را تا حدودی حل کند .

خیران نیک اندیش ۶۷ عدد کیف و بسته لوازم التحریر اهدا کردند

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه شور عاطفه ها از شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در تازه ترین کمک های جمع آوری شده در این شور، خیران نیک اندیش ۶۷ عدد کیف و بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در شهرستان کرمانشاه اهدا کردند.

 سید مهدی حجازی گفت: ارزش هر یک از این بسته های تحصیلی بیش از ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه ادامه داد: این بسته ها در بین دانش آموزان ممتاز مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع شده است.

او با بیان اینکه شور عاطفه های امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا با هدف تامین وسایل آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند برگزار می شود، گفت: امیدواریم خیران نیکوکار کمک های خود را به صورت نقدی به این شور اهدا کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار