ضروریت پاسخ به شبهات دانش آموزان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز دانش‌آموزان با شبهات بسیاری مواجه هستند که پاسخ به آن‌ها بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با دکتر امانی دبیر شورای عالی آموزش و پرورش کشور گفت: در گذشته علمای قزوین مدرسه‌ای با عنوان مدرسه دیانت احداث کرده بودند که رسالت آن پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان بود و این مهم وسعت نگاه علمای قزوین را در آن دوران نشان می‌دهد.

او افزود: امروز نیز دانش‌آموزان با شبهات بسیاری مواجه هستند و در حالی که کار‌های بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شده، اما لازم است همکاری‌های آموزش و پرورش با مراکز دینی در این عرصه افزایش پیدا کند.

امام جمعه قزوین گفت: قزوین سوابق علمی جدی دارد و رهبر معظم انقلاب در سفرشان به قزوین فرمودند اگر بخواهیم فقط اسامی بزرگان قزوین را بگوییم زمان زیادی لازم است.

او ادامه داد: مسجد جامع قزوین پیش از اسلام نیز معبد بود و مردم در آن به عبادت مشغول بودند و پس از اسلام به مسجد تبدیل شد و محل جدی حضور مردم برای اقامه نماز قرار گرفت.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در گذشته چندین مدرسه علمیه کهن در قزوین احداث شده است این در حالی است که قزوین جمعیت کمی در آن دوران داشته و این مهم نشان دهنده اقبال مردم به مراکز دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: امروز با تهاجم فرهنگی دشمن مواجه هستیم و باید همه تلاش کنیم تا در این جنگ که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری بسیاری کرده است، موفق و پیروز شویم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری علاوه بر جهاد اکبر و اصغر، عرصه دیگری را به نام جهاد کبیر نشان دادند که مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نظیر ۲۰۳۰ است و در این خصوص تأکید کردند باید جلوی کسانی که می‌خواهند ۲۰۳۰ را در مدارس ترویج کنند با جدیت گرفته شود.

او یاد و خاطره علما و بزرگان قزوین را گرامی داشت و گفت: شهید چگینی یکی از بزرگان قزوین بود که در عرصه معلمی فعالیت داشت و خدمات بسیار ارزنده‌ای را در عرصه‌های دینی ارائه کرد و الگوی بسیار خوبی برای ما محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار